Re: Notebook problemer

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Nov 2004 - 03:27:59 CET

Date: Tue, 02 Nov 2004 03:27:59 +0100
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Notebook problemer

Erik Norgaard skrev:
> ACPI er ikke understøttet af 4.x kun apm.

Der er da ellers "device acpica" i LINT kernen, og hvis du kigger på min
dmesg fil er der diverse ACPI beskeder. Så det ser nu ud til at være
understøttet - bare slået fra som standard.

> Prøv FBSD 5.3-RC2 den er lige
> kommet. Det er mit indtryk at skod-trådløse netkort generelt ikke er
> undersøttet - dog måske med NDIS (også 5.3).

Jeg tror ikke om det er et skod netkort. De eneste tre ukendte enheder
der er tilbage kommer fra Intel og TI...

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen