Re: BSD-DK PF hyggemøde og grill

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 28 May 2004 - 12:42:15 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: BSD-DK PF hyggemøde og grill
Date: Fri, 28 May 2004 12:42:15 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa

Blot en lille erindringsmail - fordi folk er begyndt at spørge :-)

Ja, der afholdes hyggemøde om PF hos mig som annonceret i
tidligere mail og alle er velkomne - håber vi bliver færre end
40 eller det bliver godt vejr ;-)

Jeg ville være glad for en tilkendegivelse fra dem der regner
med at komme - bare sådan off-list "Hep jeg kommer, medbringer
selv øl", "Hep jeg kommer og vil gerne hjælpe med xxx"

Forventningen er at jeg som sagt stiller to Soekris 4501
og en lille udviklingsserver med OpenBSD til rådighed
for leg og bygning af boot images.
(maskinen er en lille VIA Nehemiah 1GHZ, 512MB, 80GB
disk - min kursusserver)

Jeg forventer at vi får afprøvet konfigurationen fra
det omtalte link:
http://www.countersiege.com/doc/pfsync-carp/
Tak til Phil som vist var den første der lige gjorde mig opmærksom
på dette.

Jeg håber ligeledes I vil være med til lige at smide konfigurationer
og et par kommentarer i et katalog som vi efterfølgende kan
offentliggøre/dokumentere :-)

Vel mødt

Henrik
NB: mit tlf nr er som altid 2026 6000 hvis du skulle fare vild
på dagen