Politik

From: Anders Mundt Due (none@amd--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 May 2004 - 19:13:16 CEST

Date: Tue, 25 May 2004 19:13:16 +0200
From: Anders Mundt Due <none@amd--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Politik

Jeg kom til at tænke på om BSD-DK egentlig har en officiel holdning til
software patenter eller om vi bare holder vores kæft i den her sammenhæng ?

Jeg har en vis mistanke om hvor vi står henne i denne sag, og jeg tror da ikke
umiddelbart vi vil blive spurgt om det af nogen. Men det kunne måske være en
fornuftig ting at tage stilling til, nu hvor det faktisk er et rimeligt
aktuelt emne.

Jeg er godt klar over at vi som forening (er vi det?) ikke skal tage stilling
til alt hvad der foregår.. Men der er trods alt en mulighed for at nogle af os
kan blive temmeligt direkte berørt at hvad der sker omkring software patenter.

Mvh
  Anders

p.s. this is not a flame bait .. ^ that might be ;-)