Re: 5.2.1 og SATA

From: Joachim Bondo (none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 21 May 2004 - 16:03:36 CEST

From: Joachim Bondo <none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: 5.2.1 og SATA
Date: Fri, 21 May 2004 15:03:36 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 21 May 2004, at 14:39, Simon L. Nielsen wrote:

> Du kan evt. prøve et -CURRENT snapshot, så kan du i hvert fald få en
> ide
> om den SATA controller vil blive understøttet i FreeBSD 5.3.
>
> Jeg ved at der er kommet en del ekstra hardware support ind siden
> 5.2(.1).
>
> Du kan bla. hente snapshots fra http://snapshots.se.FreeBSD.org/

Det lyder fristende - det vil jeg prøve!

Jeg var lige inde på sitet, men ved ikke hvilket snapshot jeg skal
downloade. Jeg har brug for en CD, så jeg gik bl.a. ind under
http://snapshots.se.freebsd.org/i386/ISO-IMAGES/, men den nyeste
5.2-CURRENT er fra januar, hvilket jo er før 5.2.1'eren...

Hvilken skal jeg downloade? (evt. eksakt url, tak).

På forhånd tak,
Joachim