Re: OBSD 3.4->3.5

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 09 May 2004 - 15:06:59 CEST

Date: Sun, 9 May 2004 15:06:59 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OBSD 3.4->3.5

Quoting Michael Rasmussen (mir@datanom.net):
> Har læst changelog igennem, og er kommet til den overbevisning, at en
> opgradering er så absolut påkrævet. Hvordan med opgradering? går det
> smertefrit, eller skal man tage backup af /etc samt /var?

Du skal altid tage backup ved upgrade, hvis dataene er vigtige. Desuden
har jeg set mindst eet eksempel paa en upgrade fra 3.4 til 3.5, hvor
noget var gaaet galt, saa pwd_mkdb lige skulle koeres.

Du skal nok regne med manuelt at merge etc og var. Find evt. mergemaster
i ports.

Mvh. Michael.

--
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there
first, and is waiting for it.