RE: BSD-FY

From: Torben Wölm (none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 14:05:17 CEST

From: Torben Wölm <none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: BSD-FY
Date: Wed, 31 Mar 2004 14:05:17 +0200

Vil Daniel ikke oprette et arrangement d. 7. april også på sin udmærkede
tilmeldingsside: http://me.looni.dk/?/bsd-dk/

Og så kunne interesserede melde sig på de dage de kan. Når dagen så nærmer
sig, kan Daniel (eller en anden?) melde ud hvilken dag det bliver (fx. den
dag hvor flest kan deltage).

Hvis det fortsat skal koordineres gennem enkelte e-mails til listen, tror
jeg datoerne er forpasset inden der findes en løsning...

(o;
Torben