Re: Postfix begrænsning?_eller_feature_

From: larsandreasen@mailme.dk
Date: Mon 29 Mar 2004 - 14:46:15 CEST

Date: Mon, 29 Mar 2004 14:46:15 +0200 (CEST)
Subject: Re: Postfix begrænsning?_eller_feature_
From: larsandreasen@mailme.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Det kan også gøres med MX prioritering af Host1, Host2
> i.e.: smtp:mailhub
> (:25 er default)
> Hvor mailhub har MX 10 host1
> MX 20 host2

Ok tak til dig og Claus Guttesen.

Jeg ville helst have undgået at skulle lave zonerecords til dette, men
hvis postfix laver MX opslag på de hostnavne som optræder i zonefilen, så
er det nok det eneste man kan gøre formentlig.

> Hvad står der i main.cf ?

Der har jeg bare angivet stien til transport og fallback_transport databasen.

--
Mvh