Re: Det må jyderne kunnegøre lige så godt!

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 18:30:51 CET

Subject: Re: Det må jyderne kunnegøre lige så godt!
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sun, 14 Mar 2004 18:30:51 +0100

On Sat, 2004-03-13 at 19:46, Jimmy Selgen wrote:
> ok med mig.
>
> /Jimmy

Jeg ville i den henseende gøre opmærksom på at den 8. april vist nok er
'skærtorsdag' = helligdag = officiel højhellig fri-fra-arbejde-dag -
hvilket igen kunne indebære at der ikke er nogen grund til at ændre den
7.4 til den 9.4 ?

+ Alibi, er udemærket forslag til mødested (Ali's shawarma'er var rigtig
gode før i tiden og det forlyder at "kogekunsten" har flyttet med til
Alibi) ..

Gregers