This: not found

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 08:26:21 CET

Date: Wed, 10 Mar 2004 08:26:21 +0100
From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: This: not found

Hej,

Jeg har et lille problem jeg ikke ved hvordan jeg skal løse og ikke ved
hvilken indflydelse det har på mit system(FreeBSD 5.2). Når jeg booter
min maskine, for jeg flere steder i min boot følgende fejl.

"This: not found" jeg har forsøgt at google mig lidt frem, men finder
ikke noget som jeg kan relatere det til.

Jeg får bl.a. fejlen efter at have loaded apache, mysqld, og pf, det
sidste af min boot kan ses nedenfor..

Hvad skyldes det ? og hvilken indflydelse har det.. for der er ikke
noget jeg umiddelbart kan se der ikke virker.. Jeg ved godt min pf ikke
er helt som det skal være med det arbejder jeg selv på :)

---------------
Starting cron.
Local package initialization: apacheThis: not found
Starting healthd.
  mysqldThis: not found
  pfpflog: $Name: VERSION_2_03 $
pfsync: $Name: VERSION_2_03 $
  pflogdpf: $Name: VERSION_2_03 $
Mar 10 08:16:57 bart kernel: in6_ifattach: pflog0 is not multicast
capable, IPv6 not enabled
Mar 10 08:16:57 bart kernel: in6_ifattach: pfsync0 is not multicast
capable, IPv6 not enabled
Mar 10 08:16:57 bart kernel: pflog0: promiscuous mode enabled
pf enabled
This: not found

Hilsen
Tomas N. Mikkelsen