Re: CPU Temp.

From: Jimmy Selgen (none@jsn--devlix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 07 Mar 2004 - 16:34:46 CET

Subject: Re: CPU Temp.
From: Jimmy Selgen <none@jsn--devlix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sun, 07 Mar 2004 16:34:46 +0100

On Sun, 2004-03-07 at 16:04, Henrik Bøgh wrote:
> On Sunday 07 March 2004 12:10 Jimmy Selgen wrote to bsd-dk@bsd-dk.dk:
>
> [...]
>
> Jeg tvivler på den holder efter dansk retspraksis.
> Prøv at kigge lidt på www.fbr.dk/emner/aftaler_koeb/garanti/ og f.eks.
> specifikt www.fbr.dk/det_mener_vi/presse/alle/presse089/
Well .. nu skrev jeg jo også at AMD's (3 års) garanti røg.
Men jeg tvivler på at nogen som helst garanti holder hvis ikke man
overholder producentens foreskrifter.

Svarer vel til at lave en ordenlig ridse i lakken på sin bil, og så
bagefter prøve at hænge forhandleren/fabrikanten op på rustgarantien.

Om ikke andet, så tror jeg ikke man slipper for en tur i retten, og så
kan man jo overveje om man synes at <2000,- er det værd.

/Jimmy