SV: CPU Temp.

From: Daniel Bahl (none@daniel--webglobe.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 07 Mar 2004 - 11:32:29 CET

From: "Daniel Bahl" <none@daniel--webglobe.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: CPU Temp.
Date: Sun, 7 Mar 2004 11:32:29 +0100

Hej Tomas,

Du brænder ikke noget af! Der skal lidt mere til, dog kan du risikere at
levetiden bliver lidt lavere, når den lever i sauna! Men til den tid, så
bruger du den nok ikke så meget :)

Du kan evt. installere den der lille dæmon til at aflæse din CPU-tempatur!
http://www.notebase.dk/articles.php?articleId=22 Heri kan du sætte nogle
warnings op, så du får et par mails, sms eller lign. Hvis den overstiger 75
grader, hvilket den helst ikke skal over!

God fornøjelse med din nye Barton

Daniel Bahl