SV: CPU Temp.

From: Daniel Bahl (none@daniel--webglobe.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 07 Mar 2004 - 11:19:52 CET

From: "Daniel Bahl" <none@daniel--webglobe.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: CPU Temp.
Date: Sun, 7 Mar 2004 11:19:52 +0100

Hej Tomas,

Det er lidt højere end normalt!

Men - kører den stabilt, er der ingen grund til at ændre på det!

Hvis du ikke kan lide de høje tal (Min AMD T-Bred 1900+ bliver 31 grader m.
Glaciatech Silent Breze 462) kan du prøve at skrabe den medfølgende kølepude
af Glacialtech køleren, og bruge noget rigtigt kølepasta, det fik min cpu
væsentligt ned i graderne!

Med venlig hilsen
Daniel Bahl
www.notebase.dk