Fluxbox og dansk tegnsæt

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 08:44:55 CET

Subject: Fluxbox og dansk tegnsæt
Date: Mon, 1 Mar 2004 08:44:55 +0100
From: "Allan Wermuth" <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej

Jeg har igennem et stykke tid kørt FreeBSD 5.2 , med både Blackbox og WindowMaker som
windowmanagere. Efter at have set en live-CD med "Damn Small Linux", som bruger FluxBox
som windowmanager, så besluttede jeg at installere FluxBox på min FreeBSD maskine.

Men nu virker mit danske tegnsæt ikke mere under X/Fluxbox. Selvom jeg skifter tilbage og
bruger én af mine tidligere windowmanagere, så virker mit danske tegnsæt stadig ikke.....

Jeg har hele tiden haft følgende linier i /etc/profile (jeg kører Bash som shell)

LANG=da_DK.ISO8859-1; export LANG
MM_CHARSET=ISO8859-1; export MM_CHARSET

Hvad er gået galt?

--
Allan Wermuth
Driftsingeniør, IT-service - Syddansk Universitet