Re: Kommende general forsamling ?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 25 Jun 2004 - 11:26:55 CEST

Date: Fri, 25 Jun 2004 11:26:55 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommende general forsamling ?

Personligt tror jeg det vil være kompliceret at gennemføre eventuelle
afstemninger og deltage i diskussionerne via IRC eller streaming ..?
Et andet alternativ kunne være at placere general forsamlingen et andet
sted i landet - måske i Jylland eller på Fyn, hvis det er muligt at
finde et sted (afhængigt af hvor mange der forventer at deltage) ?

Men jeg forstår udemærket at Sven kan have problemer hvis det bliver
placeret i en weekend, men ville det være muligt for Phil at placere sit
foredrag på en evt. anden dato + hvordan er holdningen til dette
spørgsmål fra anden side - her tænker jeg især på hvor den nuværende
bestyrelsen står i forhold til dette ?

Gregers