Re: Kommende general forsamling ?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 25 Jun 2004 - 10:38:39 CEST

Date: Fri, 25 Jun 2004 10:38:39 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommende general forsamling ?

I forbindelse med den kommende general forsamling - ville jeg gerne
diskutere om det ville være muligt at flytte datoen fra en hverdags
aften til fx en eftermiddag i en weekend?
Jeg kan forestille mig at jeg ikke er den eneste der bor i provinsen -
med omkring 3-4 timers transports til Symbion - hvilket gør det svært at
komme til den ordinære general forsamling når denne placeres på en
hverdagsaften.

Det var vel egentlig alt hvad jeg havde at spørge om.

Gregers