Nu med Shell Celebrity Deathmatch videoer + videoarkiv

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 Jun 2004 - 11:43:18 CEST

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Nu med Shell Celebrity Deathmatch videoer + videoarkiv
Date: Sun, 20 Jun 2004 11:43:18 +0200

Nogle folk har mumlet lidt i krogene omkring størrelsen på videoerne der
findes i BSD-DKs videoarkiv. Jeg har konverteret alle videoerne til wmv (som
fint kan afspilles med mplayer) og også kørt lyden på et par af klippene
gennem passende filtre. Det betyder at et komplet videoarkiv fylder 4.1Gb i
stedet for 12.5Gb.
Det betyder også at der er blevet produceret noget temmeligt tvilvsomt kode
til websiden, og hvordan jeg fik det til at validere er mig en gåde. Hvis
layoutet ser underligt ud i den browser du kører med så skriv en patch og
mail den til mig eller lev med at verden er lidt skæv.

Forslag, fejlrettelser eller kommentarer til det ny videoarkiv er meget
velkomne.

http://187.signout.dk/BSD-DK/

... Dennis

--
Har du ikke mulighed for at hente filerne kan jeg godt overtales til at
sende CD- eller DVD-skiver med indholdet på.