Re: Geometry

From: Simon L. Nielsen (none@simon--FreeBSD.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 15 Jun 2004 - 19:54:05 CEST

Date: Tue, 15 Jun 2004 19:54:05 +0200
From: "Simon L. Nielsen" <none@simon--FreeBSD.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Geometry

On 2004.06.15 18:57:50 +0200, Morten Winther wrote:
> Hej
>
> Jeg synes at FreeBSD 4.10 brokkede sig over diskenes geometry ved install.

Well, jeg har set den typer advarsler fra sysinstall mange gange og ind
til videre er det gået fint med bare at ignorere det :-).

<Disclaimer>
Bemærk at jeg aldrig har kigget nærmere på problematikken om geometry da
det "bare har virket", så dette er blot mine egne efaringerne ikke noget
der på nogen måde skal tages som et "officielt" råd (hvad end det så
betyder ;) ).
</discplaimer>

--
Simon L. Nielsen