Re: Hvem stemmer du på...

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 07 Jun 2004 - 20:46:30 CEST

Date: Mon, 7 Jun 2004 20:46:30 +0200 (CEST)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvem stemmer du på...

> Lidt kreativ websurfing giver: http://www.europarl.eu.int/groups/ - men
> jeg kan vist ikke være den eneste der aldrig har hørt om nogen af
> grupperne før.

<snip fra altinget.dk>
I mødesalen sidder medlemmerne ikke sammen i nationale delegationer, men i
politiske grupper. I dag består Europa-Parlamentet af følgende syv
politiske grupper: Gruppen for Det Europæiske Folkeparti (Kristelige
Demokrater) og De Europæiske Demokrater (PPE-DE), De Europæiske
Socialdemokraters Gruppe (PSE), Det Europæiske Liberale og Demokratiske
Partis Gruppe (ELDR), Gruppen De Grønne/Den Europæiske Fri Alliance
(Verts/ALE), Den Europæiske Venstrefløjs Fællesgruppe/Nordisk Grønne
Venstre (GUE/NGL), Gruppen Union for Nationernes Europa (UEN), Gruppen for
Demokratiernes og Mangfoldighedens Europa (EDD) samt løsgængere (NI).
</snip>

Iøvrigt kan jeg kun opfordre til at kigge forbi http://www.altinget.dk -
deres "test din holdning" ramte meget præcist for mit vedkommende.

mvh. Sidsel