Re: Hvem stemmer du på...

From: Søren Hansen (none@shan--sunsite.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 Jun 2004 - 23:25:02 CEST

Date: Sun, 06 Jun 2004 23:25:02 +0200
From: Søren Hansen <none@shan--sunsite.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvem stemmer du på...

Erik Nordström Andersen wrote:
> Hej
>
> For nu at fortsætte den non-tekniske linie... Ud fra et rent
> anti-softwarepatent, pro-opensource synspunkt, hvem skal man så stemme
> på ved det kommende EU-valg? Jeg har surfet lidt rundt på de forskellige
> partiers hjemmesider, men der står sørgeligt lidt om deres
> (EU-kandidaters) holdning til spørgsmålet. Måske har I BSD'ere lidt tips
> til stemmesedlen?

For at undlade at give min egen politiske observans tilkende i forummet,
vil jeg nøjes med at droppe dette link, der viser hvordan de nuværende
EU parlamentarikere har stemt i forhold til software patenter:

http://www.ffii.org.uk/votes/swpat/country/DK.html

Og nej - det er IKKE nemt at finde på partiernes hjemmesider :-)

Mvh Søren