quick burgah fredag Århus, anyone?

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 Jun 2004 - 21:35:41 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: quick burgah fredag Århus, anyone?
Date: Sun, 6 Jun 2004 21:35:41 +0200

Hejsa

Jeg skal til Århus på fredag og ville høre om der er stemning
for en øl og en burgah på et rimeligt sted.

Sidste gang havde jeg travlt med andre ting og måtte spise
alene på Cafe Smagsløs og selvom burgeren var god er det
knapt så hyggeligt.

Så hvem er friske på en quick burgah, evt. med en øl før/efter/under
seancen :-)

Follow-up her eller på mail til mig, tak

Hvis der ikke kommer andre forslag er Cafe Smagløs iorden
med mig

Mvh

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000