RE: Installation af frontpage extensions

From: Torben Wölm (none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Jun 2004 - 22:49:33 CEST

Subject: RE: Installation af frontpage extensions
Date: Thu, 3 Jun 2004 22:49:33 +0200
From: Torben Wölm <none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Ved en søgning på Google (o: med fejlmeddelelsen, fandt jeg denne:

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-questions/2004-April/044981.html

Det er tilsyneladende noget med at enable noget usikkert kode... tsk tsk

En generel (gammel) side om opsætning af FP server extensions:

http://freebsd.lanfear.com/howtos/frontpage.html

/Torben