Re: Burgah og øl onsdag d. 28.07.2004

From: Hack Kampbjorn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 22 Jul 2004 - 23:58:03 CEST

Date: Thu, 22 Jul 2004 23:58:03 +0200
From: Hack Kampbjorn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Burgah og øl onsdag d. 28.07.2004

Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Hej rødder.
>
> Jeg har fri hele næste uge, både fra kone og arbejde, så jeg synes da vi
> skal nuppe en burgah og en bunke øl :-)
>
> Jeg foreslår at vi starter på Café Klimt kl. 18:00, men andre/bedre bud
> på burgah-sted modtages med glæde.
>
> Hvad øl angår vil jeg foreslå Ølbaren på Elmegade.

Altsaa tre dage foer vi skal moedes host Logiztik til Build Your Own Burgah?

fra www.bsd-dk.dk:
d. 31/7 kl. 17.00 2nd BB&BDEB hos Laust og Stine
BSD-DK Brænd og Byg Din Egen Burgah - kom og hyg med de andre BSD-DKere over en
hjemmegrillet burger og en kold øl. Sidste tilmeldingsfrist er d. 26/7.

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn