Re: Messenger og IPFW... enkelt?

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 08:03:18 CEST

Date: Thu, 08 Jul 2004 08:03:18 +0200
From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Messenger og IPFW... enkelt?

Sven Esbjerg wrote:

> Det kan jeg kun bekræfte. Du behøver ikke bruge current for at bruge pf. Det
> har været i ports træet noget tid og virker fint med 5.2.1 medmindre man
> _skal_ bruge altq.

Nu er jeg ikke kommet så langt at jeg rent faktisk skal har brugt altq
men der kan fåes patches til 5.2 (som virker fint på 5.2.1) her:
http://www.rofug.ro/projects/freebsd-altq/

Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk
Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship