Re: Kommende general forsamling ?

From: Robert Martin-Legène (none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 02 Jul 2004 - 01:23:35 CEST

Date: Fri, 2 Jul 2004 01:23:35 +0200
From: Robert Martin-Legène <none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommende general forsamling ?

On Fri, Jun 25, 2004 at 01:00:32PM +0200, Flemming Jacobsen wrote:
> Vi vil gerne kigge på at flytte fremtidige generalforsamlinger
> til weekenden. Men det er væsentligt at vi får et overblik over
> hvilke dage flest kan, så vi får det størst mulige fremmøde.

Uden at vide hvornår folk kan og ikke kan, så kan man se på det hele
som "skal alle fra Kbh med?", eller "skal alle fra hele landet have
mulighed for at kunne nå frem (og tilbage)?"

Det er nok svært at sige hvem der kommer, med de få tilkendegivelser der
har været offenligt (måske er de sendt direkte til bestyrelsen?). Ikke
desto mindre så bør man vel retfærdighedsvis skele til vedtægternes
paragraf 3 stk a: "Ordinær generalforsamling afholdes i August måned i
en af Danmarks fem største byer.", på trods af at foreningens hjemsted
er København.

Personligt er jeg mest til hverdage, men er egentlig nok lige hængt
op lige meget hvad. For jydernes skyld synes jeg nu det burde foregå i
weekenden.

-- robert