RE: Syslog-ng og logrotation

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 11:12:38 CEST

Subject: RE: Syslog-ng og logrotation
Date: Thu, 1 Jul 2004 11:12:38 +0200
From: "Allan Wermuth" <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Jeps, resultatet af en "ps -ax|grep syslog-ng" matcher fint
med indholdet af /var/run/syslog.pid.

Da nogle af logfilerne bliver temmelig store (firewall'ens omkring 8 GB
pr. døgn), så overvejer jeg om det kan være komprimeringen med
bzip2, som simpelt hen bruger for mange resourcer eller tager for lang
tid......

Som et forsøg fjerner jeg flaget "J" fra newsyslog.conf , og ser om det
ændrer noget.

/Allan Wermuth