samba på FreeBSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 08:58:05 CEST

Date: Thu, 1 Jul 2004 08:58:05 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: samba på FreeBSD
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

Gik fra samba 2.2.8 til 3.0.4 på FreeBSD i forb.m.
omlægning til ny server. Men det gik ikke så
gnidningsløst som jeg håbede på. Jeg testede 3.0 ved
at logge ind, og da jeg kunne se mine filer, tjaa, så
var alt jo ok.

Men da alle de andre (dem som tjener pengene til
firmaet) loggede på og skulle hente filer fra en
mappe, fik de ofte en Network name allready in use fra
Windows, og så nægtede den ellers at gå ind i mappen.

Jeg kunne løse problemet delvist, ved at slette
._*-filer (Mac OS X !)(#=(#"=€#€ laver disse
filer).Med samba 2.2.9 forsvandt problemerne.

Hmm, tjaa, er i hvert fald glad for at samba 2.2
stadig er i ports-samlingen.

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan