bootstrap-pkgrc

From: Mikkel Meinike Nielsen (none@mimeini--linuxwaves.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 10:52:23 CET

Date: Wed, 21 Jan 2004 01:52:23 -0800 (PST)
From: Mikkel Meinike Nielsen <none@mimeini--linuxwaves.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: bootstrap-pkgrc

Kære BSDere

Jeg er i færd med at forsøge at bootstrap´e mit mulinux system "the
pkgrc bootstrap kid" altså source udgavenb fra netbsd. Når jeg køre ./bootstrap
får jeg meddelelsen.

id not found in path

Min arkitektur er altså i386 og mit system er mulinux en minimalistisk
linux distrebution. Min path er i /etc/path.conf og der er også et og andet jeg ikke helt forstår i /etc/modules.path

Jeg her en gcc compiler i min path i /etc/path.conf det er en begrenset
compiler fordi den skal være så lille, men der er altså komandoer som
en make, ldd, ld, gcc osv.

Er der nogle som kan hjælpe mig med hvordan jeg skal komme videre med
mit bootstrap projekt