Re: Freebsd 4.9-stable - Freebsd 5.1-current - Freebsd 5.2-release

From: Rasmus Brøgger (none@Rasmus.Brogger--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 09:36:37 CET

Date: Tue, 13 Jan 2004 09:36:37 +0100
From: Rasmus Brøgger <none@Rasmus.Brogger--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Freebsd 4.9-stable - Freebsd 5.1-current - Freebsd 5.2-release

Faldgruppen er ServeRaid controlleren (ips).
Jeg prøvede i 5.1 at få det til at virke, og havde nogle problemer.
Jeg har dog ikke haft yderligere tid til at teste det.
Det er vigtigt at du få ips til at køre stabilt, samt at du får ipsend
til at snakke med din controller, så den kan overvåges.

Jeg ville være varsom, og vælge en controller som jeg med sikkerhed
ved virker (adaptec fx).

mvh rhb