Re: FreeBSD 5.2 vs. 5.2.1-RC2

From: Flemming Jacobsen (none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 15:01:53 CET

Date: Tue, 24 Feb 2004 15:01:53 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 5.2 vs. 5.2.1-RC2

Erik Norgaard wrote:
> Jeg har pt FreeBSD 4.9 installeret på min bærbare og det virker
> fint. Nu overvejer jeg at opgradere til 5.x da 4.x ikke under-
> støtter ACPI samt diverse nyere hardware.
>
> Kan det anbefales at anvende 5.2.1-RC2 fremfor 5.2? (når de nu
> laver en 5.2.x tyder noget jo på at 5.2 var for hurtigt ude).
> Eller skal jeg helt lade være med at reparere noget der virker?
> Er der nogen der har gode erfaringer med FreeBSD 5.2 hhv 5.2.1?

Hvis din bærbare gør det den skal for dig, så lad være med at
pille ved rytmeboksen.

5.2.1 er lige på trapperne (mit gæt er at den er ude inden
weekenden), men det er stadig ikke en -stable relaese.

Skulle du dog føle behov for at eksperimentere (vel vidende at
det kan give dig problemer der gør at du må rulle tilbage), så
prøv endelig 5.2.1. Jeg har kørt -current (i varierende grad af
"current-ness") i et år nu uden nogen større problemer.
Dog har jeg for tiden det problem at min laptop oftest kan vækkes
efter sleep ...

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---