Re: FreeBSD NFS filelock

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 18 Feb 2004 - 14:32:49 CET

Subject: Re: FreeBSD NFS filelock
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 18 Feb 2004 14:32:49 +0100

On Wed, 2004-02-18 at 14:22, ext madsen999@mailme.dk wrote:
> > Er både klient og server FreeBSD 5.2?
>
> Serveren er en netapp storage dims.

Og OnTap, som de kører, har så vidt jeg husker engang været
baseret på FreeBSD. Jeg ved ikke om der stadig er spor tilbage. ;-)

På Soekris listen var der en (udover mig) som havde et PXE
boot problem med 5.2, som netop også stopper ved nogle NFS
requests. Han påstod at problemet forsvandt ved at opgradere
til CURRENT. Jeg vil eksperimentere med det i dag eller i morgen,
og hvis jeg finder at der er en sammenhæng mellem NFS mysterier
og 5.2 skal jeg nok give lyd fra mig.

Mvh,

--
/Anders