qlogic 2300 fibre channel kort på DL 380

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 11 Feb 2004 - 20:38:29 CET

Date: Wed, 11 Feb 2004 20:38:29 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: qlogic 2300 fibre channel kort på DL 380
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Nu fik jeg et qlogic 2300 kort. Glæden blev snart
vendt til skuffelse, fordi jeg ikke kan boote FreeBSD
5.2 med dette qlogic kort. Under boot genkender den
kortet som et qla 2300 og bruger isp-driveren. Men så
stopper det hele op.

Har testet med installations-CD'erne til 4.9, 5.1 samt
5.2. Alle stopper ved qlogic-kortet. Dette er på en
Compaq DL380 med to Pentium III cpu'er i. Er DL380 og
qlogic 2300 en dårlig cocktail.

Jeg har forsøg med og uden ACPI.

Har nogen et godt råd, det hele skal spille om senest
14 dage. Skal det over på noget andet hardware?

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan