fibre channel kort til FreeBSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 12:22:51 CET

Date: Tue, 10 Feb 2004 12:22:51 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: fibre channel kort til FreeBSD
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Sidder i en lidt prekær situation. Skulle have et
qlogic-fibre-channel kort, men leverandøren har det
ikke liggende på lager. Jeg har to alternativer:

1. Vente en uges tid.
2. Sætte et emulex-kort i af typen LP9002L.

Ad. punkt 1; er der nogen på denne liste som har et
qlogic QLA-2310F el. lign. liggende? I så fald er jeg
muligvis interesseret i at købe det.

Ad. punkt 2; har nogle erfaringer med emulex-kortet på
FreeBSD 5.1/5.2?

Jeg beklager at jeg spørger om dette uden at lave mit
hjemmearbejde først, men jeg begynder at blive presset
på tid, og leverandøren skal have et svar inden for et
par timer, så han kan nå at bestille det hjem.

hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan