Re: BSD-DK hyggemøde Torsdag d.5 februar på Bloomsday Bar.

From: Gitte Wange (none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 04 Feb 2004 - 23:53:28 CET

Date: Wed, 04 Feb 2004 23:53:28 +0100
From: Gitte Wange <none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK hyggemøde Torsdag d.5 februar på Bloomsday Bar.

Laust S. Jespersen wrote:

> [...]

Af uransagelige årsager skal BSD'ere partout misforstå ovenstående så
jeg prøver lige igen:
Dennis har på en opfordrende måde spurgt om jeg ville deltage i øl-druk
og burgah-indtagelse imorgen og det har jeg takket ja til.

Den kunne ikke misforstås - vel? ;-)

Jeg ved ikke præcis hvad tid jeg dukker op men mellem 17 og 17:30

Hilsen Gitte