Man kan aldrig få nok af dem

From: Daniel Nielsen [BSD-BOX.dk] (none@dn--bsd-box.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 04 Feb 2004 - 11:17:12 CET

From: "Daniel Nielsen [BSD-BOX.dk]" <none@dn--bsd-box.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Man kan aldrig få nok af dem
Date: Wed, 4 Feb 2004 11:17:12 +0100

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: tisminfis tisminfis [mailto:tisminfis@---------.dk]=20
Sendt: 3. februar 2004 17:38
Til: daniel
Cc: Tisminfis
Emne: Hej daniel..!!

Hej daniel fra -----------------.dk

Jeg vil starte med at sige jeg hedder ----- van der ---- og kommer fra
aarhus .. (er du nok ligeglad med) men ligemeget...

Jeg kommer fra firmaet -------HPdesign .. det staar for Jeppe kasper =
rasmus
( et br=F8dre firma... )vi har skillz med at lave hjemmesider og har =
tjent
paa det... hehe...

men det jeg vil er, vi kan lave en Hjemmeside til dig som er doooobbelt
saa god som den du har nu... den vil blive opdateret naar du har behov =
for
man kommer til at kunne lave det samme som den du har nu!! bare meget
federe og maaske lidt mere :D....

Det vi er ude efter er penge eller hardware.!=20

Min mail er : Tisminfis@---------.dk <-- ta' dig ikke af navnet...
undskylder!

Og du kan finde os paa mIRC #------ mit Computer navn er Ya**** =
som
jeg hedder der!!

Du bedes sende en mail til mig om du har interresse!!=20

P.S Ha' en go' da!! haaber du skriver tilbage til mig!