RE: BSD-DK hyggemøde Torsdag d.5 februar på Bloomsday Bar.

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 01 Feb 2004 - 11:12:00 CET

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: BSD-DK hyggemøde Torsdag d.5 februar på Bloomsday Bar.
Date: Sun, 1 Feb 2004 11:12:00 +0100

> Hej Alle!
> Nu hvor vi ikke kan komme på gullivers mere
> (tak til alle der var med :)) så lad os hygge lidt sammen og
> drikke en øl på:
> Bloomsday Bar
> Niels Hemmingsens Gade 32
> København K
> Torsdag den 5 februar kl. 19:00
>
> Mere info om Bloomsday Bar kan ses her:
> http://www.aok.dk/profile/1004

Er der stemning for en pre-b33r Burgah?
Og hvis der er stemning er der så nogle gode forslag?
Og hvis i har forslag, smider i dem så ikke her på listen?

Jeg havde forestillet mig klokken 17.30-ish (17:45?) et eller andet sted
til en burgah...

/Laust

Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk
Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship