Re: Bluetooth og GPRS

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 19 Dec 2004 - 20:45:59 CET

Date: Sun, 19 Dec 2004 20:45:59 +0100
From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Bluetooth og GPRS

Martin Arendtsen wrote:

> Du vil nok ændre det til *99***1#
> Hvor 1 = CID til gprs profilen på telefonen.

ok, sådan havde jeg ikke forstået det, jeg trode det var det nummer den
skulle "ringe" op til :)

jeg har nu forsøgt, og jeg kommer væsentligt længere.. men min
connection terninater, output fra pppd call gprs kan ses på følgende
link. Jeg kan ikke lige opspore noget jeg forbinder med en fejl...

http://milpoer.dk/bsd/pppd_call_gprs_output.txt

--
<a
href="http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=7828&t=1">Get