Bluetooth og GPRS

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 19 Dec 2004 - 19:17:01 CET

Date: Sun, 19 Dec 2004 19:17:01 +0100
From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Bluetooth og GPRS

Hej,

Jeg er ved at se om jeg kan få min laptop til at snakke sammen med min
T610 telefon, og gennem bluetooth bruge GPRS.

Jeg har brugt følgende link som inspiration:

http://www.teaparty.net/technotes/blue-gprs.html
http://olberger.club.fr/btgprsfisio820orangefr.html

Jeg kan godt snakke sammen med telefonen og de er blevet identificeret
overfor hinanden, PC og T610, via et handshake. Men jeg kan ikke finde
ud af om mit opkaldsscript til sonofon er korrekt.

Jeg har ændret opkalds nummeret til *99# , som jeg kender gennem mit
brug af GPRS fra windows. Nogen som har nogle erfaringer med dette ? Som
de evt. gerne vil dele

/etc/ppp/chat-gprs

TIMEOUT 5
ECHO ON