Re: 5.3 install-problem - løst!

From: Soeren Straarup (none@xride--x12.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Dec 2004 - 20:41:41 CET

Date: Fri, 17 Dec 2004 20:41:41 +0100 (CET)
From: Soeren Straarup <none@xride--x12.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: 5.3 install-problem - løst!

On Fri, 17 Dec 2004, Sven Esbjerg wrote:

> Behøver jeg at svare på det?
>
> 8|
> Sven

Jeg går udfra at man bare skal bruge windows ..
har selv en laptop som køre PIO mode )8
Jeg for READ_DMA fejl hvis jeg prøver at boote den op normalt )8
Til info så er det en Compaq Armada 7400.
Har den ikke lige ved hånden, men jeg er åben for at forsøge noget for at
få den til at virke. Den kører 6.0-C for tiden.
Så hvis der er en eller flere som siger, prøv dette eller send mig info
om, så vil jeg gerne prøve at give svar tilbage.

Mvh Sørem

Soeren Straarup | aka OZ2DAK aka Xride
FreeBSD wannabe | FreeBSD since 2.2.6-R
     Don't let your brain be in idle to long