Re: Authpf. Problemer med at få en shell

From: Kim Nielsen (none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 16 Dec 2004 - 13:15:19 CET

Date: Thu, 16 Dec 2004 13:15:19 +0100
From: Kim Nielsen <none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Authpf. Problemer med at få en shell

On Thu, Dec 16, 2004 at 01:06:05PM +0100, Sven Esbjerg wrote:
> Tjah. Har dine 300 brugere adgang til din gateway?
> Ellers kan du jo lave din egen authpf der gør det anderledes.

Nu er det ikke lige en gateway men nærmere at jeg vil åbne for enkelte
services (baseret på brugeren) men det ser ud til at jeg må prøve at
kigge på at lave min egen version :) eller prøve som Flemming siger at
se om jeg kan få startet authpf via brugerens profil

> Du kunne jo installere vim og smide følgende i din .muttrc:
>
> set editor="vim +':set textwidth=76' +':set wrap' +\`awk '/^$/ {print i+2; exit} {i++}' %s\` %s"

Fandt via Google en løsning og det ser ud til at virke (echo "set
wraplen=76">~/.exrc) håber jeg

/Kim