Re: Overfører filer fra openbsd til windoze via serialkabel

From: Anders Mundt Due (none@amd--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Dec 2004 - 23:43:40 CET

Date: Fri, 10 Dec 2004 23:43:40 +0100
From: Anders Mundt Due <none@amd--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Overfører filer fra openbsd til windoze via serialkabel

On 10 Dec, Tue Topholm wrote:
> Er der et program eller en indbygget function, hvis jeg vil overfører filer
> fra en openbsd til en windows via serialkabel.

Ved ikke lige hvad du kan bruger under windows, men 'sz' fra lrzsz kan sende
med ZModem.

Så skal du blot finde et terminal program til windows der forstår ZModem ..

Men du kan jo f.eks. også bruge XModem, det forstår de fleste programmer.

Eller uuencode <fil> <fil> og så gemme loggen og uudecode den.

Jeg tror dog f.eks. zmodem er nemmeste metode ;)

/Anders