Ghost 4 Unix

From: Tue Topholm (none@tt--device.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 13 Aug 2004 - 22:04:27 CEST

From: Tue Topholm <none@tt--device.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Ghost 4 Unix
Date: Fri, 13 Aug 2004 22:04:27 +0200

Jeg har STORT problem, synes jeg selv:

Jeg har det program der hedder G4U, som man kan enten kører fra et floppy drev eller CD-ROM, men hvis jeg gerne vil kører det fra en HD partition, hvordan gør jeg det... Hvis man laver det på en floppy-disk, ligger det sig vist som en netbsd Bootdisc.. men hvordan får jeg det til at kører.. ved ikke om man kan Bruge etherboot eller sådan noget.. Eller måske Syslinux.. Men jeg skal ihvertfald skulle kunne boote fra den.. Håber i kan hjælpe...

/Tue