Re: ^_^ meay-meay!

From: Lennart Sorth (none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 29 Apr 2004 - 11:34:59 CEST

Date: Thu, 29 Apr 2004 11:34:59 +0200
From: Lennart Sorth <none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: ^_^ meay-meay!

Hroi Sigurdsson wrote:
> Hvad betyder:

> egentlig?
>
> Lennart.Sorth@uni-c.dk wrote:
>
>> Argh, i don't like the plaintext :)
>>
>> password: 22446

At mailen skulle have passeret en virusscanner, men
uanset hvad, har jeg aldrig sendt den mail.

Nogen, med tilknytning til listen, må have virus, og
udsendt mailen i mit navn.

Det, der kan undre lidt er at amavisd på bsd-dk.dk altså
ikke har fanget den. Men sådan er der jo så meget.

Hvis vi skal spore synderen, skal vi have listebestyreren
til at grave mailen ud af loggen.

(jeg behøver vel ikke at nævne at jeg ikke kunne drømme
om at bruge Windows - det mest "ubehagelige" er nok at
jeg forfalder til en grafisk mailer som thunderbird på
FreeBSD, - ellers bruger jeg mutt)

/Lennart