Problemer med fsck

From: Sonni Bak Skammelsen (none@sonni--sonni.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 19:54:15 CEST

From: "Sonni Bak Skammelsen" <none@sonni--sonni.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Problemer med fsck
Date: Fri, 23 Apr 2004 19:54:15 +0200

Hej

Min maskine gik kold og jeg måtte genstarte den ved at trykke på reset.
Den siger så jeg skal køre disktjek manuelt når jeg booter den, og det gør
jeg så.
Når fsck slutter af med følgende linier:

Ad4: READ command timeout tag=0 serv=0 - resetting
Ata2: resetting devices .. Ata2-slave: ATA identify retries excceded
Done

Kan jeg ikke kommer videre, jeg får ikke min prompt tilbage og kan kun
genstarte med reset og så er jeg tilbage ved udgangspunktet.
Nogen der kender en løsning så jeg kan kommer op igen ?

/Sonni