Re: Erfaring med DB DNS servere (was: Opsætning af DNS server)

From: Anders Dyekjaer (none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 21 Apr 2004 - 10:08:22 CEST

From: Anders Dyekjaer <none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Erfaring med DB DNS servere (was: Opsætning af DNS server)
Date: Wed, 21 Apr 2004 10:08:22 +0200

Ja planen var at det skulle være let at opdatere databasen via et
webinterface, derfor ønsket om DB baserede zonefiler....

Jeg vil lige give powerDNS en chance, sålænge man har 2 styks så kan det jo
ikke gå helt galt ;-)

Name serverne skal være authoritative og jeg tænker stadig på om de skal svare
på recursive queries eller ej....

Jeg kigger lige på BIND-dlz9.

Tak for de gode svar.

~Anders