OT: Nogen der har en lille ubrugelig Cisco IOS router stående?

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 18:02:16 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: OT: Nogen der har en lille ubrugelig Cisco IOS router stående?
Date: Mon, 19 Apr 2004 18:02:16 +0200

Hejsa

Det er helt off-topic, men læs gerne videre

Jeg holder en del kurser og i den forbindelse slæber jeg en del udstyr
med mig - blandt andet en lækker Cisco 2501 som er doneret af Tuba

Hvis der er nogen der ligger inde med en ældre ubrugelig Cisco
router i mindre målestok er jeg villigt til at bytte med et
par Guiness øl eller lignende

Eneste krav er:
Cisco IOS
Ethernet - et styk
og gerne "stabil" forstået på den måde at jeg ikke ønsker at skulle
holde
strømforsyningen i en vinkel på 23,5 grad og danse Tango med routeren
når den skal tændes :-)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000