Re: Hej Alle laes her !!!

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 12:40:58 CEST

Date: Mon, 19 Apr 2004 12:40:58 +0200 (CEST)
Subject: Re: Hej Alle laes her !!!
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Claus
Ja man bliver lidt glad. Et eller andet sted siger det ogsaa en del om
den goodwill som PHK har derude. Har ikke foeret hoert om committere
der personligt rejser 33.000+ $ paa et par uger.

Lige da jeg laeste overskriften taenkte jeg paa endnu et Tux-projekt
der var blevet koebt/solgt, jeg mener, hverken computerworld eller
slashdot er jo kendt for at bidrage med serioese nyheder. Een gang
skulle jo vaere den foreste :)

mvh
/per
per@xterm.dk