Re: Opsætning af DNS server (flere domains)

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 18 Apr 2004 - 21:47:45 CEST

Date: Sun, 18 Apr 2004 21:47:45 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Opsætning af DNS server (flere domains)

Hej Henrik

Jeg er ikke nogen system-hej som dig, men kode-gut... og jeg har læst og
læser skam mange manualer i min sparsomme fritid... men system
administration er ... ikke lige det der står højest på min interesse
liste! Men nuvel... der er nødvendigt at kunne lidt... DNS er bare nyt
for mig.

Jeg har skam googlet rundt og også fundet noget, men bare ikke noget
særlig brugbart (jeg har nok set nogle forkerte steder - UNDSKYLD)...

Derfor tillader jeg mig at stille nogle spgms på listen i håb og at
nogen har lidt overskud til at give mig en hjælpende hånd (tak og buk
til claus mf.), da der sikkert er andre end mig der har siddet med nogle
(for nogen) sysadm problemer!

Med venlig hilsen
Torben Sørensen
   -- www.tinx.dk