Re: BSD-FY...

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 11:13:17 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: BSD-FY...
Date: Fri, 9 Apr 2004 11:13:17 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 7/4-2004, at 16.46, Anders S. Jensen wrote:

> Op på hesten igen!

Jeps, og så et par mulige ideer - som I kan vælge at gøre brug af

Den der starter tråden vælger - det går ikke at gøre det til en
demokratisk
process

Læg jer fast på en dato, tid og sted og meld dette ud
- dem der kan - fint

- dem der ikke kan - surt, men der kommer en anden dag

og tak til Laust som stod for et super arrangement med gode
burgah den anden dag på Frandsen :-)
- det er faktisk nogenlunde hans råd jeg fortæller videre her ovenfor

Med hensyn til familier, helligdage og andre ting så er det
vist min erfaring efter en del burgah-møder at dagen ikke
altid betyder så meget. Hvis man blot sikrer sig at stedet man
vil besøge har åbent er det fint (og de må gerne lige blive varskoet
i forvejen ;-) - vi har tidligere tørlagt steder for eksempelvis cola)

så meld en ny dag ud, gerne i maj - så vil jeg prøve at finde
tid til også at komme :-)

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000