BSD-FY...

From: Jonas Hauge (none@pab--nerdheaven.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 16:24:27 CEST

Date: Wed, 7 Apr 2004 16:24:27 +0200 (CEST)
Subject: BSD-FY...
From: "Jonas Hauge" <none@pab--nerdheaven.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej liste,

Ja bsd-fy gik så i vasken. Jeg vil mene jeg har fået fat i de 2 som var
meldt til ud over mig. Jeg kan ikke komme på, hvem jeg kunne have glemt,
men undskylder, hvis jeg har misset en eller 2.

Det har været en kedelig omgang. Datoen har været mindre heldig (og at den
blev ændret et par gange var nok heller ikke optimalt).

Dette er til dels min skyld, men så har jeg også lært noget til en anden
gang.

Jeg håber vi kan finde ud af BSD-FY en anden gang - vi har stadig Carlsens
og ALiBi til gode.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Jonas Hauge