Vi prøver igen... Jyder - bliv enige.

From: Jonas Hauge (none@pab--nerdheaven.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 23:08:19 CEST

Date: Thu, 1 Apr 2004 23:08:19 +0200 (CEST)
Subject: Vi prøver igen... Jyder - bliv enige.
From: "Jonas Hauge" <none@pab--nerdheaven.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej liste

Vi prøver igen, igen igen. Det må kunne lade sig gøre at folk bare kan
blive _lidt_ enige.

Som jeg læser det, kan "alle" om onsdagen (d. 7/4)

Det vil sige at programmet ser sådan ud:

1. pre-øl på Carlsens ( http://www.carlsens.dk )
2. noget-at-fylde-i-maven på ALiBi (
http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=156&bfv_articleid=351418 )

Ja... Nu kommer der sikkert en masse mails om, hvorfor jeg flytter det fra
fredag, men jeg hørte ikke andet end brok, da det blev rykket fra onsdag
til fredag, så det kan vist være hip som hap.

Ved at flytte det til onsdag, bryder vi ikke hele påsken op ved et
arrangement midt i ferien. Det må være et argument som folk forstår :-)

Altså... hvem dukker op og hvem gør ikke?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Jonas Hauge